Blog pro rodinu a přátele, aby si mohli číst, co zažíváme.


Halloween



(9.12.2015 Phoenix, 22°C, oblačno)

Pokud bychom se v ČR měli inspirovat nějakým americkým svátkem, hlasovala bych pro Halloween. Oproti našim zachmuřeným Dušičkám, se jedná o záležitost veskrze veselou. No a taky trochu strašidelnou. 🎃 Ale tím nechci říct, že naše Dušičky zrušíme a nahradíme Haloweenem. Myslím, že by klidně mohly fungovat oba svátky najednou.


Výzdobu jsme chodili okukovat už tak měsíc dopředu. Lidi tento svátek opravdu prožívají. Ani já jsem neodolala a pár kusů výzdoby si taky koupila. Oproti domorodcům to ale samozřejmě bylo slabé. 😉 Na večerní vycházce jsme vždycky hledali, kdo přidal něco nového. A někteří se s tím opravdu nemažou. V jednom bytě v našem komplexu zaskládali celý balkon a ještě využili trávník před domem. Nesměly chybět náhrobní kameny, kostlivci, čarodějnice, nafukovací duchové, dýně apod… Moc se mi to ale líbilo. Já byla vždycky tak trochu na ty kýče. 😄

Trochu kýč, ale co... 😊
U nás v komplexu
Drsňačky, krvačky a hřbitůvačky 😂
To není výzdoba, ale běžný Arizonský pavouk 😃
Večerní program přímo na Halloweena byl skoro do poslední chvíle záhadou. Určitě jsme chtěli někam jít, jen jsme ještě nevěděli kam. Po pár hodinách sezení na netu, jsem vybrala tři akce. Výstavu dýní, Haloweenský program ve Fountain Hills a strašidelný minigolf. Abych nepřišla o mísu dobrot, ze které se rozdává koledníkům, koupila jsem ji sama sobě.😉

Stylový kýblíček s dobrůtkami
Další neznámou byly kostýmy. Jestli si budeme nějaké pořizovat, na které akce si je oblíkneme, kde je koupíme. Já a Ondra jsme kostým chtěli, Marci a Péťa ne. Že prý nebudou dělat trapáky. Jsou to suchaři. 😉 Ale nakonec to dopadlo tak, že já, která kostým chtěla nejvíc, jsem žádný nesehnala a všichni ostatní ho měli. Péťa nakonec zůstal solidární a šel taky bez kostýmu. Ondra si koupil zombii, Míca motýlí vílu a Péťa vězně.

Jako první jsme jeli na výstavu dýní. Necelou hodinu od nás na sever. V krásně upraveném parku byly nainstalované vyřezávané dýně od místního umělce. Nebo naaranžované s rukama a nohama do různých výjevů. Třeba dýně v tělocvičně, dýně skokan do vody, jógadýně, mexíci dýně,…. Ty vyřezávané byly v nádržkách s vodou a octem, aby déle vydržely. Nádržky byly vsazené do umělých kaktusů, aby zapadly do scenerie parku. Vypadalo to velmi věrohodně. Dokonce měly ty umělé kaktusy nalepené ostny z pravých kaktusů. 😲 By  mě zajímalo, komu se s tím chtělo dělat.😉

Dýňové fitko
Dělala jsem předlohu 😄
Los Amigos
Jako do zrcadla
Vlkodlak
Po prohlídce výstavy jsme se vrátili zpátky domů, Marci s Ondrou se oblíkli do kostýmů a jeli jsme do Fountain Hills. Tady měla být např. soutěž kostýmů lidských a zvířecích, koledování, zpívání, nějaká další vystoupení. Jenže jsme se dostali do brutální zácpy. Aaaach jo. Zrovna dneska. 😩 Po asi hodině a půl jsme usoudili, že to už nemám význam tam jet, protože už by stejně bylo po všem, tak jsme se stavili na jídlo (Marci a Ondra dostali zmrzku zadarmo za to, že měli kostým) a vyrazili na minigolf.

S příšerama na minigolf
Minigolf je v areálu akvaparku, který je teď už samozřejmě zavřený. Aby se moc nekumulovali lidi, je zde asi 6 stejných tras, 3 doprava a 3 doleva. Záleží jen, kterým směrem se vydáte, pak už postupujete podle čísel až k poslední jamce. Zahráli jsme si pěkně. Bohužel jsem prohrála, ale na to jsem v minigolfu zvyklá. I když tentokrát jsem byla až překvapená, že to nebyla taková bída jako jindy. 😎 Minigolf mě sice moc baví, ale výsledky jsou teda špatný. Což mě zatím od hraní nikdy neodradilo. 😁

Ve srovnání s českým minigolfem, je ten americký řekla bych lehčí. Překážky jsou na jedno brdo. Sice je tam třeba stavba mlýna, jinde hotelu, hospody,  nebo něčeho jinýho, ale princip je v podstatě stejný. Trefit se do dvířek a pak už jen doťukávat. Kam se hrabou na český překážky, třeba síťku nebo sopku, že? 😉 Akorát strašidelný mi to teda moc nepřišlo. Jediný co bylo jiné, že byla tma. Takže o to hůř se hrálo, ale jinak žádná výzdoba, nic. Říkala jsem si, že je to divný, protože na netu slibovali strašidla, co ti budou „pomáhat“ při hře, ale nikoho jsme nepotkali. Nakonec jsme zjistili, že jsme jelita a ten strašidelný minigolf s výzdobou a se vším byl doprava a my šli doleva. No, co už. 😊

Creepy páreček 😉
Kejklající kládu Péťa samozřejmě obelstil
U posezení pro znavené hráče byla naaranžovaná rakev s nějakou ošklivou mrtvolou a další haloweenské strašidelnosti. Tak si tam Ondra sednul na lavičku, nehýbal se a čekal, kdo se nachytá. Za chvíli přišel kluk, že ho má maminka vyfotit u rakve se zombií. Posadil se vedle Ondry, ten na něj máknul a kluk se málem po…. 😄 Maminka se smála a chudák na smrt vyděšený chlapeček už asi do smrti žádnou fotku u rakve chtít nebude. Touto povedenou taškařicí jsme zakončili super Halloweenský den. 👍

Ondra čeká na svou oběť

2 komentáře:

  1. Jé, takhle by mě Halloween taky bavil. U nás je to nuda. Na Dušičky se zajde na hřbitov, člověk si připomene, že všechno trápení, ale bohužel i to hezké, jednou skončí, zavzpomíná na ty, co už s námi nejsou a finýto.

    OdpovědětVymazat
  2. To jo, to bych se taky asi po..., kdyby na mě šáhla "figurína".

    OdpovědětVymazat