Blog pro rodinu a přátele, aby si mohli číst, co zažíváme.


Celoživotní turisti



(6.3.2016 Phoenix, 26°C, polojasno)

S novým rokem jsme se vrhli na turistiku. Já jsem byla „akční chodec“ od malička, i když na to až tak nevypadám. 😉 Jezdila jsem na Puťáky, nachodila spousty kilometrů po horách i jen tak na vycházkách po Vysočině. O Péťovi ani nemluvím, ten měl ke sportu vždycky blízko. Samozřejmě časem člověk zleniví a chodí míň a míň a víc a víc se vozí autem. Došlo to až tak daleko, že jsme výlety vybírali podle toho, jak daleko od auta se musí jít. Pak jsme si ale řekli DOST a trochu se pokusili zaktivnět. 😊

Dokud tady ještě není takové teplo, snažím se chodit aspoň 4x týdně ven na delší vycházku. Oblíbila jsem si tady jeden cca šestikilometrový okruh, poslouchám písničky nebo zrovna teď třeba Harryho Pottera (namluvenou knížku) a statečně šlapu. Taky jsem si koupila hůlky na Nordic Walking a když je víkend, tak vyrážíme s Péťou do terénu. Kousek za apartmány jsou turistické trasy, různě dlouhé a různě náročné. Jako poprvé jsem dost funěla, chytila jsem temně fialovou barvu v obličeji a při posledním kopečku jsem myslela, že se skoulím dolů ze stráně. 😓 Kondička se mi ale časem zlepšuje, takže se musím pochválit, už je ze mě zase turista. 😄 O Péťovi ani nemluvím, ten to zvládá bez většího tréninku a ještě nosí v batůžku všechny věci, i moje. Prý by to zvládl i se zátěží, ale když jsem mu chtěla vlézt na záda, tak se bránil. 😁

Sportýna
Díky tomu jsme mohli začít jezdit i na výlety, kde se trochu víc chodí. Člověk vidí hnedka víc než jen z auta, dýchá krásný čistý vzduch a taky má ze sebe hnedka lepší pocit. Teda aspoň já určitě. 😊 Takže jsme se vydali do Papago Parku, kde je krásný skalní útvar Hole in the Rock, obešli jsme tam i všechny turistické trasy, párkrát jsme dali Dixie Mountain Loop a naposledy jsme si zajeli do Red Rocks u Sedony. Jsou to moc pěkné výlety, ale žádné extra zážitky na povídání se tam nedějí, takže ať z toho aspoň něco máte, tak aspoň pár fotek. 😊

Hole in the Rock
Kaskadér
Hůlky nejsou jen na opírání, ale i jako obrana před zvířaty 😉😄
Red Rocks
Už se začínám potit
Ale ty panorámata!
Trochu jiná krajina než jsme zvyklí z ČR
U mrtvého stromu
Moc pěkná fotka, že?
Kdoví, co číhá v houští 😲
Chvíle odpočinku
Hledám orientační bod
Turistění v Phoenixu ale má dva háčky. První je že s rostoucí teplotou se nebude dát jít ven a běhací pás v posilovně prostě není ono a druhý háček je nebezpečnost zdejší krajiny. 😕 Člověk musí pořád dávat pozor, kam šlape. Ze všech koutů může vykouknout chřestýš, tarantule nebo štír. Posledně jsme to vzali poněkud rychlejším tempem kolem stromu, který hodně podezřele bzučel. Nebo moc člověka nepotěší cedule u vchodu na stezku „Welcome in Land of Mountain Lion“ (vítejte v území pumy). 😱 Ale budeme se snažit vytrvat a až se vrátíme do ČR, tak se snad konečně vydáme i na tu Pálavu, když ji máme skoro za barákem. 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat