Blog pro rodinu a přátele, aby si mohli číst, co zažíváme.


10 let


(19.9.2019 Sèvres, 20°C, jasno)

V srpnu jsme oslavili desáté výročí svatby. Hmmm, to už je pěkné číslo, že? Zejména pokud se vezme v úvahu, že jsme spolu byli ještě dalších osm let před tím. 😲 A to už je víc než půlka mého života. Původně jsem si myslela, že cínovou svatbu oslavíme někde v lázních, relax, prodloužený víkend, Naty u babičky nebo u tety. Vítr nás ale zavál do Francie, kde nemáme nikoho na hlídání a na výletě jsme v podstatě pořád. 😉 Takže podle toho i ty oslavy vypadaly.

První část se odehrála přímo v den výročí. Péťa donesl krabici zákusků. Mňááááám. Výborný byly. 😋 Ale byly v podstatě jen za to, abych povolila odložení oslavy na další den, protože samozřejmě jak jinak a co jiného byste mohli čekat, měl večer dva mítingy. 😕 Nechala jsem se uplatit, sladkýmu nemůžu odolat (Dovedete si představit mě, že bych řekla „děkuji, nechci, zase si ty zákusky odnes“? Já teda ne. 😄), proto jsme na večeři šli až v pátek.

Kdo by dokázal odolat?
Jeli jsme do nákupní čtvrti Plaisir. Jinak se tomu ani říct nedá než čtvrť, není to obchodní centrum, ale opravdu celá čtvrť s několika ulicemi plná obchodů a restaurací. Původně jsme chtěli jít do jedné, kde už jsme byli, ale zaujala mě cedule vedle, tak jsme se rozhodli, že zariskujeme a zkusíme něco nového. A neprohloupili jsme.

Šli jsme jíst do restaurace Tommy´s Diner. Stylová americká restaurace uprostřed Francie. Ale pozor, to neznamená, že by tam nějak převratně uměli anglicky. 😉 Za barem visí americká vlajka, po stěnách jsou dobové plakáty z 50. a 60. let, na obrazovce vysílají dokument o Woodstocku, ve výloze je Elvisův oblek a makety cadillaců, v rohu stojí jukebox, jídelní boxy jsou v barvách růžové a mátové a servírky vypadají jak Pin-up girls. Fakt super to tam je. 👍

We are livin´ in América... 😉
Jsem i stylově oblečená
Naty dostala dětské menu s kuřecíma nugetama. My si jako předkrm dali smažené bramborové mřížky, protože jsme mysleli, že si objednáváme jen burger, ale pak nám donesli burger i s dalšíma hranolkama. No napráskali jsme se až po vrch, měli to výborný. Ale ještě jsem chtěla zaplnit druhý žaludek, ten na sladký (já jsem asi fakt nemocná 😊). Hotové orgie – Naty měla zmrzlinku a my s Péťou nutelový shake a teplou cookies se zmrzlinou. Fakt exkluzivní záležitost. 😍

Můj burger
Péťův burger
A sladká tečka na závěr 😋
Oslav není nikdy dost, tak si Péťa vzal na celý následující týden dovolenou. No, on by si ji vzal stejně, na můj nátlak, ale aspoň jsme si dopřáli i nějaký ten výlet, když už relax v lázních nevyšel. Na dva dny jsme jeli na Mont Saint-Michel, podívali jsme se do Disneylandu a konečně i na tu slavnou Eiffelovku. O tom ale napíšu samostané články. Počasí nám vyšlo, a i když jsme zrovna nebyli na velkém výletě, chodili jsme každý den na vycházky. Díky tomu jsme objevili v okolí další príma místa. Např. lesopark, stínadlovou část našeho parku nebo obrovský hřebčín s cestičkami na vycházky. Zkusili jsme jít i na houby, ale les byl strašně houštinatý, museli jsme se prodírat a stejně jsme nic nenašli. Asi ve Francii houby nerostou. Škoda, že Péťa musí chodit do práce a nemůžeme si takhle užívat pořád.

Jediná houba, co jsme našli.
Koník
Další koník
A ještě jeden 😄
Myslím, že jsme naše výročí oslavili dokonale a doufám, že takových nás čeká ještě aspoň 50. 🍻 Tak…na lásku. 💝

Žádné komentáře:

Okomentovat