Blog pro rodinu a přátele, aby si mohli číst, co zažíváme.


Spolubydlící ;-)



(3.6.2015 Phoenix, 38°C, jasno)

Péťa je celý den v práci a já sama na aparťáku. Takže jsem občas trochu osamělá. S nikým se tady nebratřím. Však mě znáte, jsem trochu asociál. 😉 Mě to teda až tak nevadí, ale někdo zřejmě usoudil, že mě potěší v mé samotě.😮

Si tak jednou dávám poobědový dřímanec a najednou slyším, jak kdyby prolítal vrtulník, ale jen tak slabě. Proloupnu oko a jdu se mrknout z okna (třeba bude nějaká senzace 😄 ). Nikde nic. Ale….! Mé zkušené oko vycvičené na hmyz (ani milimetrový pavouček mi neunikne) zachytí hnědý asi 3 cm velký flek na koberci vedle televize. Přiblížím se asi na metr a je to tady. Kokrouč!!! 😱 Neboli šváb obecný. Tak jsme tomu nakonec neunikli. Celá slavná vyspělá Amerika neumí zatočit se švábama. Uklízím jak trubka, ze země se dá jíst, ale tady jsou švábi prostě doma a nikdo s tím nic nenadělá. 😟 Vypadá to, že vylezl z klimošky, ten vrtulník asi bylo, jak mával křídlama. Péťa pak říkal, že sousedi o patro níž měli přede dveřma nějakou flašku od postřiku, takže asi nějaký uprchlík se vydal od nich k nám. 😲

Hnusák obecný
Na nic nečekám, jedním skokem jsem u linky, čapnu sklínku, druhým skokem jsem zpátky u kokrouča a hned ho přiklopím. Pro jistotu ještě sklínku zatížím knížkou. Co já vím, jakou má sílu. 😮 Tak aby se nechtěl podhrabat ven. Moje scénáře s hmyzem jsou vždycky pěkná divočina, v Hollywoodu by za ně dali majlant. 😄 Po pěti minutách ho chodím kontrolovat, jestli nezdrhnul. Naštěstí ne. A dokonce asi po hodině se otočí na záda a jen občas cukne nohou. Asi už byl přiotrávený, když k nám vlezl.

Doufám, že tahle pětikilová knížka bude jako závaží stačit
Jen co přijde Péťa z práce, odvážně odklopí sklínku a dá mu dvě dávky protikokroučího postřiku. Nemyslel si snad někdo, že ho budu vraždit já, že? 😉 Necháme ho ve vězení ještě asi hodinu, kdyby náhodou chtěl vstát z mrtvých (prý přežijou i atomový výbuch), ale naštěstí už se ani nehne. Tak ho zavřeme do butelky od nugety a rovnou odneseme do popelnice. Pro neznalé se švábi nesmí rozmáčknout, protože většinou mají v břichu vajíčka dalších švábů, který by se uchytily třeba v koberci a pak se tady vylíhli. Bléééééé. 😭

Kromě švába nám tu hrozí i návštěva škorpionů. 😱 Na komplexovým webu už dvě ženský psaly, že je měli v ložnici. Tak jsme si hned objednali protiškorpioní postřik, samozřejmě na nás zapomněli a vynechali nás. Což jsem málem měla infarkt, páč když vystříkali všude kromě u nás, tak kam si myslíte, že půjdou? Aha. 😣 Naštěstí nepřilezli a postřikovací panáček se dostavil v příštím týdnu. Taky jsme si koupili speciální baterku. Štíři pod tímhle černým světlem fosforeskujou. Takže teď mám o každovečerní zábavu postaráno. Chodím po celým bytě, všude svítím a hledám, kdo se na nás zase přišel podívat.😉

3 komentáře:

  1. Fuuuj, tak to je hnus... já se divila, že ho nechceš zabít nebo rozmáznout... tak už vím, co nedělat, když budu v Americe. ;-) Neblázni, nebo budeš mít paranoiu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fesak, to jsem ani nevidela, zes mela prvni navstevu :-D
    Priste neutikej pro sklenicku, ale rovnou pro sprej a dej mu co proto, najem neplati, tak tam nema co delat.
    Ja uz sem vycvicena uz ani nejecim. Rychle sprej a strikam. Jak cukne naposledy nohou tak ho dam do ubrousku a Danik ho splachne do zachodu. Poslu ti na mail naseho krasavca 5cm!

    OdpovědětVymazat